въпроси

ЧАСОВЕ, РЕЗЕРВАЦИЯ

Какво е Вашето работно време?
  • Хотелът работи всеки ден от 10:00 -20:00 ч. Имаме  24 часово видеонаблюдение. За сигурност на нашите гости вечер хотелът се пази  от охрана.
Как мога да си направя резервация?
  • Може да си направите резервация по телефона.
  • Може да ни пишете и-мейл или съобщение във Фейсбук.
  • Може и лично да направите резервация, като ни посетите в хотела.
Какво трябва да знам преди да доведа домашния си любимец в хотела?
  • За да остане едно животно в хотела, то трябва да има изряден паспорт. Трябва да е обезпаразитено вътрешно и външно и трябва да има всички необходими документи.
Мога ли да разгледам хотела?
  • Хотелът може да бъде разглеждан от посетители. В него винаги има на разположение персонал, който ще обясни по-подробно услугите, които предлагаме.
Сигурни ли са Вашите съоръжения?
  • Техниката и съоръженията са специализирани за животни. Когато едно животно има дадена терапия, при него винаги има специалист.

ВАКСИНИ

Какви ваксини са необходими за кучето преди да го оставя в хотела?
  • Кученца на възраст над 16 седмици трябва да бъдат ваксинирани с ваксина срещу бяс, гана, хепатит, параинфлуенца и парвовироза.
Какви ваксини са необходими за котка преди да я оставя в хотела?
  • Котките трябва да бъдат ваксинирани срещу вирусен ентерит (панлевкопения) и инфекциозен ринотрахит (херпес вирус).
Има ли нещо друго необходимо освен ваксинациите?
  • имало ли е животното скорошни заболявания?
  • има ли хронични заболявания и/или приема ли лекарства (какви и кога)?

ПРИСТИГАНЕ В ХОТЕЛА

Какво да нося в деня на настаняването?
  • Необходимо е да носите паспорта на животното.
  • Ако кучето/котето е претенциозно относно храната е хубаво да му донесете храна, която предпочита. Ние ги храним с Josera Super Premium Class.

ПРЕСТОЙ

Какво е включено в цената на нощувка за куче?
  • В цената на нощувката е включена храна на Josera Super Premium Class, като ги храним сутрин и вечер. Дневен развлекателен център. Също така кучетата се извеждат два пъти на ден. Хотелът разполага със заградено пространство навън, където се разхождат кучетата. То  е залесено и е голямо 1 декар.
Какво е включено в цената на нощувка за котка?
  • В цената на нощувката е включена храна на Josera Super Premium Class, като ги храним сутрин и вечер.
Колко дълго мога да оставя кучето/котето в хотела?
  • Мотеже да го оставите за неопределен период.

ДНЕВНИ ГРИЖИ

Какви са дневните грижи за куче?
  • Всеки ден кучетата се разхождат навън сутрин и вечер. Хотелът разполага с кът за игра, където през деня си играят, като при тях винаги има специалист-аниматор, който ги забавлява и наблюдава.
Имате ли дневен престой и какви са грижите?
  • В хотела могат да се настаняват кучета и котета за дневен престой, в който е включен дневен развлекателен център за кучетата. Дневният престой не включва храна.
Трябва ли да се направи резервация за дневен престой?
  • За дневен престой не е необходимо да се прави предварително резервация. Единствено трябва да си носите паспорт, който трябва да е в изрядно състояние.
Какво става ако кучето ми не е дружелюбно с другите кучета?
  • Ако Вашето куче не се разбира с други кучета го пускаме самостоятелно в къта за игра, за да се гарантира сигурността на всички гости в хотела.

СПА, фитнес, фризьор

Мога ли да доведа домашния си любимец само на СПА или фитнес?
  • Да! Всички услуги се предлагат и самостоятелно. Тези, които са гости на хотела получават 50 % намаление от цената за СПА и фитнес услугите.
Мога ли да доведа домашния си любимец само на фризьор?
  • Да, но е необходимо да се направи предварителна резервация по телефона към ветеринарната клиника или намясто.
Предлагате ли груминг услуги?
  • Във фризьорския салон се правят различни прически, кичури, лакиране и рязане на нокти, къпане, разресване и всякакви фешън процедури.